دانلود رمان جا به جایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به مرکز انواع عکس نوشته های عاشقانه و دلتنگی و ... خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 525
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 189
:: باردید دیروز : 195
:: بازدید هفته : 395
:: بازدید ماه : 384
:: بازدید سال : 10980
:: بازدید کلی : 119190

RSS

Powered By
loxblog.Com

بزرگ ترین وبلاگ تفریحی

دانلود رمان جا به جایی
یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 ساعت 12:36 | بازدید : 591 | نوشته ‌شده به دست پسر آذری | ( نظرات )

 

 قسمتی از متن رمان :

نگین به محض ورود به کلاس، یک سلام بلند داد و به سمت صندلیش رفت. بعد از نشستن سرش را روی صندلی گذاشت تا قبل از آمدن دبیر کمی چرت بزند. لحظه ای بعد به یاد آورد که تمرین های ریاضی اش را حل نکرده است. سرش را از روی میز بلند کرد و دفتر ریاضی اش را بیرون آورد و دفتر زهرا را گرفت. شروع کرد به رونویسی کردن. هنوز جواب یک تمرین را ننوشته بود که سر و کله ی مهرنوش پیدا شد.
مهرنوش از بیرون کلاس بلند رو به نگین گفت: نگین!… توپ رو آوردی؟
نگین تازه به یاد توپ افتاده بود. سرش را تکان داد و مهرنوش ادامه داد: بریم بسکت بازی کنیم.
چشمان نگین برق زد و رو به زهرا گفت: جواب تمرین ها رو می نویسی؟
و زهرا که حوصله اش سر رفته بود، قبول کرد. خط نگین و زهرا خیلی فرق می کرد. زهرا نوک قلم را فشار می داد؛ به همین دلیل نوشته هایش پر رنگ بودند و کلمات را زاویه دار می نوشت. ولی نگین آن قدر تند می نوشت که کلمات گرد و بدون زاویه و کم رنگ می شدند. ولی دبیر ریاضی شان آن قدر بی حواس بود که در صورت چک کردن تمرین ها متوجه این تفاوت نشود.
نگین توپ بسکتبالی را که هر روز با خود به مدرسه می آورد و می بُرد را از توی پلاستیک بیرون آورد و کتش را پوشید. هوا ابری و سرد بود. در بین راه، هرکس که بلد بود بسکتبال بازی کند و این دو را توپ به دست می دید، به آن ها می پیوست. بعد از اینکه به زمین رسیدند یار کشی کردند. نگین و فرناز یک تیم، مهرنوش و مینا هم تیم دیگر. انتخاب زمین با تیم مهرنوش بود و توپ برای تیم نگین.

 

 دانلود رمان به صورت پی دی اف

 دانلود رمان برای اندروید




:: موضوعات مرتبط: دانلود کتاب , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان جا به جایی , دانلود رمان جدید , دانلود رمان عاشقانه جدید , 98ia, android, apk, epub, iphone, jar, Java, PDF, آندروید, آیفون, اندروید, ایفون, جابجایی, جابجایی کامل, جاوا, داستان, داستان ایرانی, داستان عاشقانه, دانلود, دانلود جابجایی, دانلود جابجایی pdf, دانلود جابجایی اندروید, دانلود جابجایی موبایل, دانلود جابجایی کامل, دانلود رایگان رمان, دانلود رایگان رمان جابجایی, دانلود رایگان کتاب, دانلود رمان, دانلود رمان pdf, دانلود رمان الکترونیکی, دانلود رمان اندروید, دانلود رمان ایرانی, دانلود رمان برای اندروید, دانلود رمان جابجایی, دانلود رمان جابجایی کامل, دانلود رمان عاشقانه, دانلود رمان عاشقانه ایرانی, دانلود کتاب اندروید, دانلود کتاب ایرانی, دانلود کتاب ایرانی عاشقانه, دانلود کتاب برای اندروید, دانلود کتاب جابجایی, دانلود کتاب داستان, دانلود کتاب رایگان, دانلود کتاب رمان, دانلود کتاب رمان ایرانی, دانلود کتاب عاشقانه, دانلود کتاب موبایل, رمان, رمان pdf, رمان اندروید, رمان ایرانی, رمان برای اندروید, رمان جابجایی, رمان جابجایی موبایل, رمان جابجایی کامل, رمان جدید, رمان عاشقانه, رمان عاشقانه جدید, رمانی ایرانی, نود و هشتیا, نودهشتیا, نودوهستیا, نوشته کاربر نجمن, نوشته کاربر نودهشتیا, پرنیان, پی دی اف, کتاب, کتاب آندروید, کتاب آیفون, کتاب اندروید, کتاب برای اندروید, کتاب برای موبایل, کتاب جابجایی, کتاب رمان ایرانی, کتاب مخصوص موبایل, کتاب موبایل, کتابچه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: